BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 14 Mei 2011

~syarifa umaira~

mampukah aku menjadi sepertinya lagi??aku teringin nk kembali pd zaman tuu..aku rinduuuu..selalu dirindu,dimanja,dicintai...aku nk kembali msa tuuu...skrg aku da x mampu jd sepertinya lagi,da lama kngn tu berlalu tp mseh segar dalam ingatan..x pernah pom aku lupa..seket pom x pernah..aku rindukan saat 2,saat menyanyangi dan disayangi..aku rindu sgt2..hanya 1 aku pinta pd dirinya,jgn la sesekali kita brubah walaupom zaman da lama meninggalkan kita..(T__T) bAiK2 SaYaNg HaNyA kAU KeSaYanGKu..

2 ulasan:

~ AsynC 4eveR ~ berkata...

sharifa umaira skrg dah besar & dh tamat bljr...skrg dah mula keje jd cikgu paling cun kat sekolah 2...kalu ar blh kembali semula ke zaman dulu2..huhu

Hashim umie berkata...

hahahha..cikgu yg dpt title "CIKGU YG PALING GARANG"wajarkah???alahaiiiiiii..tp 2 kan cita2 cyg....