BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 18 Mei 2011

~mood hilang~(T_______________T)

erm selseme x hlg g,arini 1 ari sket pale,tah ape yg x kne ngn palew otak aku ni,pg2 lg aku da nek angen!suh amek exam x dtg plak!sengal tol la,padan la muke aku bg 0 jew tok paper aku!2 masalah scolah, belom g msalah nk kawen!!!tension giler palew otak ni!!susah kew nk setel hal kawen???susah????bnde 2 jdik susah klo x dew sepahaman!!!nk mngelak je kejenyer!mmg la susah!klo bg kejesama,bncg elok2 x dew la susah mcm ni!entah la x paham aku!t bile da last2 minit mula nk mnyusahkan aku!ajak bncg bek2 x nak, DIAM!!!!!ingat diam 2 leh stel masalah kew??aku yg terhegeh2 mcm org giler crik dia, tepon,msg semua aku wat!da mcm org giler!!!padahal hal nk kawen ni kne bncg same2!!!yg nk kawen berdua,bukan aku yg nak kawen, DIA pom nk kawen, so???bg la kejesme sikit..susah tol laaa...aku mls nk setel last2 minit..mcm x bersungguh nak kawen!!!!tah ape2 tah!org klo nk kawen xcited la, ni mcm terpakse!!!!puas da sabar, sehari baik, 3 hari gadoh!pe kejadhnyer semua ni?????????dah nk kawen pom wat hal lagik!!aku ni da saket tinger nk dgr mak bapak aku tyer mcm2!!!aku nk jawab pe???aku ni bek ati lg, COVER mcm2,x nk org tau msalah sebnar!!!tp????arghhh!!serabot tol!!!!klo x nk kawen wat cra x nak kawen!!!!!ckp sng la,org laki mmg x kesah pasal majlis!!!aku ni nk gak mcm org len,kawen meriah!!kawen SEKALI seumur idop bukan berkali2!x kan nk wat mcm majlis kawen koboi???aku kawen bukan tangkap basah nk wat majlis mcm koboi!!!!paham laaaa..x boleh nk pikir kew????nk wat majlis kat masjid kew???????mcm 2??bru puas ati???aku x paham tol!!!kalo mcm ni gayanyer x payah knduri!!!x bis2 nk wat msalah!!!!tensiuon gler palew otak aku!!!lg 4 bulan nk kawen!ingat lme lg kew?????pejam celik2 da sampai mse!!!ni borang nikah pom x amek!!ape la sengal sgt???aku sabar tahap gler2 da ni!!!kndurik belah laki pom x de tarikh lagik!!!!pe hal????x de otak ke nk pikir???klo x wat besar pom wat kecek2 pom x pe la!!aku btol2 x dihargai laaa!!tension palew otak ni!!!!

0 ulasan: