BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jumaat, 20 Mei 2011

~KERANA PRASANGKA~

kerana mulut badan binasa, krn salah sgka hubungan tergadai..btol2 wat aku terkilan..memang aku p tgok wayang, aku p tgok wayang ngn mira..balik sekolah tros aku g jusco kat cheras 2, dekat ngn scolah..aku saje nk layan perasaan aku pas x dipedulikan!aku saje nk iburkan ati aku, aku da puas ngis, aku nk crik ktenangan..kbtulan mira ajak tgok nur kaseh..aku pom ikot la..perlu kew aku bgtau dia???sedangkan dia x hiraukan aku!x pedulik kat aku!!lebey bek aku mnyendiri..tgok2 wayang mira yg ngis lebey,berpeket2 tisu!aku plak ati kering, sikit pom aku x ngis, aku rasa ati aku da keras tuk semua kesedihan..aku siap tyer lagi mne part aku nk nges plak???aku tgok semua org nges, aku slumber jew..mmg ati aku da keras!berbaloi2 la da semalaman aku nges!so x yah la aku nk nges2 tgok cter tuuu..layan jew laaa..mungkin mira ada msalah sendirik wat dia nges!pe2 jew la mira..

ada plak yg x puas ati??ape yg dia nk dr aku pom aku x tau..setahu aku , aku da bg yg terbek da, aku yg selalu memberi tp x de sape nk menerima!!so salah aku lagi kew???g tyer tuan punyer diri la!!

pas 2 ari ghaib tibe2 muncul plak!sound aku tetibe!pe kes??ada plak??ingat da lupe kat aku dah!org yg mcm chipmore ni hanya muncul klo ada bnda yg dia x puas ati..RUPE2NYER dok cemburukan aku la plak!!ermmmm..masalah tol, pe masalah dia p0m aku x tau...2 p0m nk jd isu konon2 aku ni curang, pe hal??tr0k bt0l laaa..klo aku nk curang dr d0l0 lagi aku buat!!bukan skrg!!da nk jdik bini org p0m nk wat hal g??b0d0h ke ape??

kalo nk tau mamat yg dipanggil "ustaz" 2 kawan mira...dia bukak kedAI PHOTOGRAPY share ngn kawan dia!!aku ngn mira cadang nk amek dia t untuk photo outdoor kat kl tok MAJLIS KAWEN!!!paham???pe hal sengal sgt????dia nk watkan untuk aku ngn mira!yg si mamat ni plak salah paham!!!konon2 aku ni ada scandel ngn budak 2??pe hal??klo nk menuduh p0m agak2 laaa..ermmm aku da x kesah, bkn skli 2 buat hal!da jemu dah!!lama2 malo sendiri tuduh aku mcm2!!lelaki ni mmg ego, 2 yg susah nk ngaku salah sndirik!ape2 jew la..ape aku nk ckp kat sini, KALO MENUDUH ORG TANPA SEBARANG BUKTI 2 FITNAH, DAN ORG YG DIFITNAH 2 X RUGI APA2 P0M TP ORG YG MEMFITNAH 2 YG BERDOSE!aku x kesah p0m klo dia nk cmburu kew ape, tp tol0ng jgn libatkan org len!!2 dah x dew isu nk gadow lah 2, ape2 jew la..aku da x heran da!aku berani wat knyataan sebab aku x pernah nk sorok ape2, berani kerana benar, takot sebab salah!!mcm 2 jugak klo nak mesti bersungguh2, klo x nak 2 yg lari2 dr masalah!ape2 jew la...tp sape2 yg fitnah aku 2, id0p x kn senang la!ko boley crik keliling dunia la sape yg boleh gnti tempat aku??2 la da depan mata saketkan ati, bile aku da mamp0s bru nk nyesal!!p kubur jew la!!len kali klo nk gadow p crik isu len laaaa..isu kemalangan kew, isu harga minyak nek kew, senang!!!!ape2 jew la!sekian, terima kaseh!~

0 ulasan: