BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 15 Mei 2011

~hati gembira~



~aSsALaMuAlAIkUm...

ermmm da lme x menulis kat blog..nseb bek la abgku syg ada ingatkan pasal blog niii..mule2 x ingat gak nk bukak..da lme..x ingat pasword..trok tol laaa..last2 dpt ingat n bukak,alhmdulilah..so blog ni akan jd saksi percintaan kami...
alhmdulilah 19.3.2011 yg lepas aku sudah jd tunangan org..seronok,bangga,terharu semua ada..majlis berjalan lancar dan sederhana jew..yg penting ada ikatan..insyaALLAH kalu x dew apa2 halangan 23 & 24 sept 2011 ini aku ngn bakal suamiku akan diijabkabulkan..

Ya Allah permudahkan lah segala urusan kami, jauhkan la kami dr sebarang dugaan serta halangan yang susah untuk ditempuh,kukuhkanlah ikatan kasih syg kami,panjgkanlah jodoh kami,semoga rumahtangga yg kami bina ini mendapat keredhaanMu..amin..

da x lme lagi kami da nk kawen..tp sedey laaa..pas kawen kami kne duk asing2 dulu...suamiku ada kersus,aku plak kne ngajar..arap2 sgt semuanya dipermudahkan..abis jew suamiku kursus,aku nekad nk ikot dia,INGAT...keredhaan suami adalah apabila isterinyer berada disisinya~ jadik aku pom kne la ikot suami aku..x kesahlah, bia kami merasai nikmatnyer berumahtangga dan mnghadapi susah sng bersama2..bru la nikmatnyer alam berumahtangga..pe pom aku x sabar nk jd isteri kepada suamiku~abg i LoVe U sO MuCh~

5 ulasan:

~ AsynC 4eveR ~ berkata...

LOve U...mmmmuuuuuuuuuuuuaaah!

Hashim umie berkata...

X CUKUP LA ABG!!!!!!

~ AsynC 4eveR ~ berkata...

dr dulu smp skrg mmg x abis2 tamak cyg ni...mmmmmuuuuuuuuuuaaaah.. mmmmmmmmmmmuuuuuuuuuaaaaaaaahhh!!!!!!

Hashim umie berkata...

hahaha..x peee..tamak yg tu x pe..jgn tamak bnde len sudah laaa.....

~ AsynC 4eveR ~ berkata...

tamak yg gitu2 yg pnt ckit...t cian pnt ar toink2..hehehe