BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 23 Januari 2010

~~~SiKaP~~~

Aslkum...selamat pg..jam da pukul 2.03...td de runion dak2 sekolah aku..dtg zaba..aku, nadia, odah, syikin tun cafe..ada mat ngn sopi jew..ermm kawan lame sekolah dulu...ermmmm...
malam ni aku mcm kurang ajar jew ngn abg aku...sian abg aku kne "smesh" ngn aku..x tau r nape ngn aku ni...pelik2!!!yg jd mangsa abg aku...nape r aku wat mcm 2..bile dah kne leter ngn abg aku bru r aku ngaku silap...
dua tige menjak ni emosi aku ni x stabil jew..pantang silap sikit melenting r aku..yg jd mangsa abg aku..abg x salah ape2 pon...cemburu aku makin jadi2, x tau r aku nk cakap!aku rase x de sape pon boleh ganggu kekasih ati aku..x suke2!!aku x nak kongsi2, sedangkan diorg 2 kawan jew..mcm aku ngn kawan2 aku,tp abg aku dier paham..aku ni yg x paham bahasa..bebal sgt!!!!
aku x tau ape aku nk dr abg aku..sedangkan dier dah cube wat yg terbaik tuk aku..aku ni mgada sgt!!manje sgt!!2 r masalah sekarang!sikit2 majuk!aku x paham..
nape perlu semua 2???sehari x majuk idup aku x senang..x tau r...aku dah meroyan kot!!yg jd mangsa abg aku...adil kew????umie tolong r sian sikit kat abg ko 2!!kejam gak aku ni...malam ni aku wat hal g..mcm2 aku bebel..sian kat abg aku...aku x pk dier penat arini..yg aku pikir, bebel n terus bebel...org cakap LELAKI x suke kalu kne bebel...kasihan abg aku!!maakan cyg abg!!aku x tau nape aku boleh jd mcm ni...mgkin kasih syg aku mgatsi segalanya..aku x perlukan org lain tuk bhgiakan abg aku..cukup aku seorg..2 perasaan aku sekarang..kejam kan??sedangkan diorg x de ape2 pon...SIKAP aku mmg kebudak2kan...x tau r..bile aku nk jd dewasa, matang...umur da nk msuk 23, tp perangai mcm ni...yg jd mangsa abg aku...
abg maafkan cyg..byk wat salah ngn abg..cyg x tau r, perasaan cyg ni tergugat andai ada wanita lain ngn abg...2 yg cyg rase...cyg rase rendah diri..cyg x mau lepaskan abg pd org lain...susah cyg nk luah semua ni...entah r abg...tolong r bantu cyg ,jgn lagi berperasaan mcm ni..cyg tau cemburu 2 tandanya syg..tp cyg da berlebihan2..yg jd mgsa abg!!maafkan cyg abg...
doa cyg tetapkan hati cyg dan abg dalam hadapi semua dugaan ni..jgn sesekali kita mnyerah yee...kita pertahankan cinta kita..3 taun cyg tunggu abg...2 yg abg kne tahu...maafkan cyg atas semua kesalahn cyg...cyg mohon undur diri dulu tuk seketika..insyaAllah pg esok cyg carik abg...cyg sygkan abg!!!!
by,
umie...

0 ulasan: