BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 28 Januari 2010

eMoSi X sTAbIL

ASlkm...selama ptg..ermmm aku bru bgun kol 12. pas subuh aku tidoo.entah anak dara ape tah..aku x boleh tido mlm td..byk sgt masalah, emosi pon x stabil...ape nk jd x tau r..ati aku ni sarat ngn rase sedey yg teramat..sape nk paham aku??x de sape nk paham aku..sedey wooooo...benda yg aku x wat org ngata...x de bukti jgn kata aku mcm 2..rase nk ngis..tepon mak nk ngadu semua ngn mak..rase dah x tertanggung semua ni...lambatnyer nk balik umh, duk umh lagi bgus..ada mak leh ngadu...x kan nk ngadu ngn kawan2?x mungkin kan??nape r aku org wat mcm ni...kecek ati wooo..aku pon de perasaan gak!aku nk jugak org syg aku..ingat aku, x abaikan aku...ni x, ada jew yg x kne ngn aku...ptg semalam ade org janji ngn aku, x pe r, aku dgr jew r..aku ni bodoh tunggu sampai ke pg..2 pon salahkan aku lg...aku x paham betul r..dah janji kne r tepati, ni aku pulak yg mencri..x sian ngn aku betul r..boleh pulak kata aku g mne2 malam2 buta?ada aku kuar kew??aku cume g bilik is..aku bosan...bosan menunggu!aku g bilik is kbtulan ada ibu...ada aku kuar kew??ingat aku ni perempuan yg suke berpeleseran kot malam2??adoiii tolong r jgn mgata aku kalu x de bukti...tersiksa sgt perasaan ni...aku x sangka pulak leh cakap aku mcm 2..aku pon de ati perasaan gak..sedey sgt2!aku tunggu dier tp aku dikata kuar pulak malam2!!aku tepon dr ptg, pas mgrib,msg x blas, ape lagi???nape r dier x penah nk bersyukur ape yg aku wat kat dier??kew aku ni dah x de seri dalam hidup dier???nape nk sedar dr sekarg?nape x dr dulu lagi???kalu dah x sygkan aku, cintakan aku,x pe,bgtau aku..aku kecewa r mcm ni..sebak gler ati aku ni...2 r aku nk balik, duk umh lg bgus!ape aku buat semua salah..nape r org wat aku mcm ni...tolong r!hargai sikit org yg sygkan diri kita 2, entah r!kecewa r, aku sanggup bekorban tuk dier tp ni pulak balasan dier kat aku...ingat aku x pnta kew tunggu dier???buat aku risau jew, tolong r spend mse msg aku walaupun jap!bgtau ape yg patut, aku paham!aku pon penat gak, nape aku leh jew tunggu???2 r org cakap, NAK SERIBU DAYA, X NAK??TYER R DIRI SENDIRI...benda ni jd senang ngn mudah kalu ada rase kerjasama, x nak bebankan pihak lain, bertindak sebelum jd ape2!kan senang!aku kalu aku tau dier dah balik umh n dah tido, aku x r tunggu dier, aku tau penat kije!tp x bgtau!salah sape??tetibe nk carik salah aku???pe yg x kne???len kali tgok r aku tepon 2 pukul bape??dr petang kan????ermm x pe r, aku malas nk cakap byk2!biar jew r aku mcm ni, emosi x stabil, otak x stabil, jiwa aku meroyan!!puas atikan buat aku mcm ni...terime kasih r byk2!

0 ulasan: